Nekem einhell volt, sok ève működik, persze gyenge, ritkán ha kell 12es luk akkor azt 4 lèpcsőben lehet kiszenvedni vele.De most vettem egy gèpszöv gyártmányú bèkebelit na azzal lehet fúrni vidáman.Pedig 380ról kondival 230ra lett alakítva így gyengèbb de mèg mindig 4x eroősebb.Szerintem egy profi műhely ne vegyen barkács minősègű gèpeket
@robijoe: ezen 3-16-ig lehet f.szárat befogni, ami tényleg vicc, hiszen a kicsit - amit bírna hajtani - nem lehet befogni, a 16-ost meg nem viszi igazán.
@robijoe: van autó rasszizmus is, de minél olcsóbb az az autó, annál kevesebb az esélye, hogy egy kisebb maffia család ugorjon ki belőle, ha szívatják, így a Suzuki- t biztonságosabb utálni.
Most megnéztem az (itthoni) fúrógépem, mert bent egy kb 30 éves állványos van és kB tökéletes. Szóval az enyém work zone, ott egy fokkal jobb a szíj feszítés, három szijtárcsa van és 1,5-16(ez biztos vicc inkább) lehet befogni, 280-2350 - ig lehet fordulatot változtatni. Szerintem nem rossz, de barkács gép, mindenképpen.
Tehát a másik "márka" ennyivel rosszabb :-(
Az aláírás nagyon üt :-)
Nem tom mire volt ez reakció, de aki azt mondja, hogy a Suzuki szar vagy igénytelen, az hülye...
Megbízható autó a- b -be.
Ja, tényleg igénytelen, mert szinte mindent kibír, persze azért ápolni is illik.
@Car Mandiner: "Ráadásul meg sem említettem, a multicsiszolót, amiből mindig kiesett a korongtartószár, de amikor jobban meghúztam, örökre benne maradt, mert a tengelyrögzítőgomb elmállott, így nem lehetett lelazítani. "
Ha ez az amire gondolok akkor hasonlóm volt. Annál mondjuk nem esett ki de mivel nagyon gyakran tévesztem a menet irányát, sikerült túlhúznom és a tengelyrögzítő gomb elmállott. Elvittem szerelő haverhoz, mondta hogy ha terveztek volna bele még némi műanyagot a házba (kb 5 gramm, helye lenne) akkor perselyezéssel egyszer gyógyítható lenne. Ha nem is feltétlenül a rugós gomb de egy, a tengely furatába kívülről elegánsan betolható fémrúd beüzemelésével. Mivel épp megint akciós volt, vettem egy másikat 6ezer pénzért. Kb ezért is nem szenvedtek a javíthatóra tervezésével. Ahol drága a munkaerő ott nem valószínű hogy megéri, ahol készül arrafelé meg kb még olcsóbb, ott azért nem éri meg (vagy a bontandókat kibelezik újrahasznosításra).
De az üzem közbeni melegedése miatt az enyém csak hobbi-jellegű használatra alkalmas, ha "egy műszakot" rendesen dolgozna vele vki, ebédszünetre sztem már elfüstölne.
Muhaha! Elegáns megoldás! Nekem teljesen hasonló rettenetem van, de van vagy 20 éves, és még EKTE (így monnyák, nem-e?) német Praktikerből hozta anno a kitántorgott rokonom. Tokmánypontosság stimmel, az is ilyen, a tárgyasztal mondjuk bírja, nekem az egész tengelymiskulancia lötyög az öntvényházban, de ezzel már tudok kalkulálni.
Én a szíjfeszítést egy, az autómból már lecserélt vezérműszíj-feszítőgörgő beépítésével oldottam meg...
A nagy múltú szerszámgépgyártó Parkside kínálatából a múltkor nem bírtam ellenállni a 9000Ft-os légkulcsnak. Azt gondoltam egyből,hogy nem lesz olyan mint apósom CP-je, ezért biztos ami biztos alapon azért a blokkot elraktam, és nem élesben tettem próbára a képességeit. Jól tettem... Tartálynyomás 6 bar, lássuk. Hát a RATATATA helyett csak olyan bizonytalan ta...ta...ta..ta.. jött belőle terhelés nélkül is, és nem próbáltam vele csavar meglazítani, de esélyem se lett volna. Szerencsére kérdés nélkül adták vissza az árát a boltban... eleve nem fűztem hozzá nagy reményeket, nade, hogy _SEMMMIRE_ nem volt jó, azért meredek. Mindegy, a csillagkulcskészlet, meg a vízmérték működik...
@GregDzsi: Mint írtam is, engem nem kell félteni, nem azért szólamlottam fel, mert ideges lettem, csak nem értem az ilyet és végiggondoltam írásban. Úgy gondolom, mindenki aki ezeket használja, az ugyazzal szembesül, amivel én, mert ha nem, akkor abban már valami démon keze van, aki megszállta a műhelyünket. Ráadásul meg sem említettem, a multicsiszolót, amiből mindig kiesett a korongtartószár, de amikor jobban meghúztam, örökre benne maradt, mert a tengelyrögzítőgomb elmállott, így nem lehetett lelazítani.
Csak meg ne üsse a guta a kedves szerzőnket:) Le kell szarni, aki a hobbi/barkács vackokat védi, mert egyrészt a gyártók sem szorulnak rá (maguk sem állítják - sőt! - hogy ipari felhasználásra készültek), másrészt nyilvánvaló, hogy fingjuk sincs az ipari (mit ipari, csak rendszeres) használat terheléséről - ha annyira faszák lennének, akkor a kölcsönzőkben miért Makita/Hitachi/DeWalt fut?
Persze nekem is van lidlis száraz-nedves-köszörűm, de arra használom, amit tudom, hogy elbír: a "finom" kövön fünyírókés évente 2x, a durva helyett meg feldobtam egy rongykorongot kés és favéső finomfenésére, felpolírozására.
@petrol pet: nekem nagyon szubjektívnek tűnt az értelmezése. Amúgy meg nem tudhatod, kit takar a sok kamu profil, de ha még nem is kamu maga a személy, akkor sem szabad komolyan venni a válogatott, steril posztokat. Mindjárt be is nyomok ide egy szép idézetet Petőfitől: Tél végén nagy robajjal zajlik a Duna jege, aki mindig okoskodik durranjon szét a feje!
Autóépítés
Reviczki Róbert alias Car Mandiner
Utolsó kommentek:
Car Mandiner · http://kaszni.blog.hu/ 2018.09.27. 14:56:29
Bejegyzés: Se szeri, se szerszáma
FrundsbergW201 2018.09.27. 14:37:24
Bejegyzés: Se szeri, se szerszáma
Car Mandiner · http://kaszni.blog.hu/ 2018.05.13. 07:50:24
Bejegyzés: 10 különös dolog, ami kikészít
SwedishRunner 2018.05.13. 01:42:25
Bejegyzés: 10 különös dolog, ami kikészít
=tatrafan 2018.05.10. 17:47:22
Bejegyzés: A doktor válaszol
Car Mandiner · http://kaszni.blog.hu/ 2018.05.10. 17:43:16
Bejegyzés: A doktor válaszol
=tatrafan 2018.05.10. 17:42:50
Bejegyzés: A doktor válaszol
=tatrafan 2018.05.10. 17:01:35
Bejegyzés: A doktor válaszol
Car Mandiner · http://kaszni.blog.hu/ 2018.03.16. 10:54:59
Bejegyzés: Se szeri, se szerszáma
Car Mandiner · http://kaszni.blog.hu/ 2018.03.16. 09:45:22
Lord Lakatos Leonidász
Bejegyzés: Az igényes ember nem jár Suzuki-val
robijoe 2018.03.16. 09:39:24
Tehát a másik "márka" ennyivel rosszabb :-(
Bejegyzés: Se szeri, se szerszáma
robijoe 2018.03.16. 09:21:25
Nem tom mire volt ez reakció, de aki azt mondja, hogy a Suzuki szar vagy igénytelen, az hülye...
Megbízható autó a- b -be.
Ja, tényleg igénytelen, mert szinte mindent kibír, persze azért ápolni is illik.
Bejegyzés: Az igényes ember nem jár Suzuki-val
Car Mandiner · http://kaszni.blog.hu/ 2018.02.11. 08:07:19
Bejegyzés: Se szeri, de... Parkside
Untermensch4 2018.02.11. 01:34:45
Ha ez az amire gondolok akkor hasonlóm volt. Annál mondjuk nem esett ki de mivel nagyon gyakran tévesztem a menet irányát, sikerült túlhúznom és a tengelyrögzítő gomb elmállott. Elvittem szerelő haverhoz, mondta hogy ha terveztek volna bele még némi műanyagot a házba (kb 5 gramm, helye lenne) akkor perselyezéssel egyszer gyógyítható lenne. Ha nem is feltétlenül a rugós gomb de egy, a tengely furatába kívülről elegánsan betolható fémrúd beüzemelésével. Mivel épp megint akciós volt, vettem egy másikat 6ezer pénzért. Kb ezért is nem szenvedtek a javíthatóra tervezésével. Ahol drága a munkaerő ott nem valószínű hogy megéri, ahol készül arrafelé meg kb még olcsóbb, ott azért nem éri meg (vagy a bontandókat kibelezik újrahasznosításra).
De az üzem közbeni melegedése miatt az enyém csak hobbi-jellegű használatra alkalmas, ha "egy műszakot" rendesen dolgozna vele vki, ebédszünetre sztem már elfüstölne.
Bejegyzés: Se szeri, de... Parkside
Car Mandiner · http://kaszni.blog.hu/ 2018.02.01. 11:44:27
Bejegyzés: Se szeri, se szerszáma
Szkotti 2018.02.01. 11:32:11
Az eredeti poszthoz beírtam, de ide is: a csillagkulcskészlet például tök jól működik nálam ;o)
Bejegyzés: Se szeri, de... Parkside
Szkotti 2018.02.01. 11:25:26
Én a szíjfeszítést egy, az autómból már lecserélt vezérműszíj-feszítőgörgő beépítésével oldottam meg...
A nagy múltú szerszámgépgyártó Parkside kínálatából a múltkor nem bírtam ellenállni a 9000Ft-os légkulcsnak. Azt gondoltam egyből,hogy nem lesz olyan mint apósom CP-je, ezért biztos ami biztos alapon azért a blokkot elraktam, és nem élesben tettem próbára a képességeit. Jól tettem... Tartálynyomás 6 bar, lássuk. Hát a RATATATA helyett csak olyan bizonytalan ta...ta...ta..ta.. jött belőle terhelés nélkül is, és nem próbáltam vele csavar meglazítani, de esélyem se lett volna. Szerencsére kérdés nélkül adták vissza az árát a boltban... eleve nem fűztem hozzá nagy reményeket, nade, hogy _SEMMMIRE_ nem volt jó, azért meredek. Mindegy, a csillagkulcskészlet, meg a vízmérték működik...
Bejegyzés: Se szeri, se szerszáma
Car Mandiner · http://kaszni.blog.hu/ 2018.01.18. 09:13:24
Bejegyzés: Se szeri, de... Parkside
GregDzsi 2018.01.18. 08:53:32
Persze nekem is van lidlis száraz-nedves-köszörűm, de arra használom, amit tudom, hogy elbír: a "finom" kövön fünyírókés évente 2x, a durva helyett meg feldobtam egy rongykorongot kés és favéső finomfenésére, felpolírozására.
Bejegyzés: Se szeri, de... Parkside
Car Mandiner · http://kaszni.blog.hu/ 2018.01.17. 14:29:40
Bejegyzés: Se szeri, de... Parkside