Autóépítés

Reviczki Róbert alias Car Mandiner

Liebster Award Autóépítés

2014. július 06. 21:01 - Car Mandiner

Az a megtiszteltetés ért, hogy a Szirszarjaim blog szerzője tovább adományozta nekem a címbéli díjat. Mint ahogy Ő is írja, "ez nem egy hivatalos díj, hanem inkább támogató-baráti", és ahogy az előtte díjazott lejegyezte: "Egy olyan vándordíj, amit bloggerek adnak egymásnak, a másik munkájának elismeréséül".
Természetesen minden pozitív visszajelzés kellemesen melengeti a lelkem, de ha bekerül az ember egy ilyen kiemelkedően díjazott csoportba - mely 11 tagot számlál - az még nagyobb elégedettséggel tölt el.
Az indoklásban mely alátámasztotta a díjra való érdemességem, ennyi állt: (blogok felsorolása) "jó látni, hogy milyen tehetséges emberek vannak körülöttünk."

(Aztán jövök én)

"Autóépítés: ha már a tehetségről beszéltünk..."

Hát, nem tudom mely téren találtattam oly tehetségesnek, de ez a jelző mindenféleképpen a jobbak közé tartozik, így nem lehet panaszom.

liebster.jpg

Az örömön túl kötelezettségeket is kaptam a díjjal:

1. szabály: Tedd ki, hogy kitől van a díj! - Kitettem én is.
2. szabály: Írj magadról 11 dolgot! - Hát, ha ennyire kíváncsiak vagytok: - Gyermek voltam mikor megszülettem, a lábam földig ér járás közben, állás közben is, művész lélek vagyok, nem dohányzom - elég gázt szívok meló közben, van családom, van kutyám, házban lakom, autóval járok, autót építek, a saját zenémet szeretem, nem a szomszédét.
3. szabály: Válaszolj 11 kérdésre! - Majd mindjárt.
4. szabály: Küldd tovább a díjat 11 bloggernek! - Ez igen nehéz lesz, tekintettel arra, hogy az információ gyűjtésen kívül (hírolvasás) csak kapdosom az írásokat innét-onnét, tehát nincs olyan blog, amire minden nap visszatérnék.
5. szabály: A feladónak nem küldheted vissza. - Pedig akkor legalább már egy célszemély lett volna.
6. szabály: Tégy fel 11 kérdést az általad díjazottaknak!

Én is kaptam 11 kérdést:
 Hallottál-e már erről a vándordíjról? - Igen! Most.
    - Továbbadod, ugye? - Most tényleg keressek valakiket találomra?
    - Miért írod a blogod? - Én is grafomán vagyok, csak az a baj, hogy mire billentyűzet elé kerülök, addigra már nem sok marad a reggeli lendületemből.
    - Kinek írod? - Mindenkinek aki szereti, és küldöm neked is! :)
    - Hova tartasz a bloggal, vannak-e terveid vele? - Körösztanyámék' háza felé... Remélem megfilmesítik egyszer, és a jogdíjakból veszek egy házat Floridában.
    - Meddig csinálod? - Míg be nem fejezem.
    - Mi vehetne rá, hogy ne írd? - Alapos fenyegetés, és egy jelentősebb pénzösszeg.
    - Legkedvesebb élményed, ami a blognak köszönhető, mi volt? - Egyszer rám köszöntek az utcán... de kiderült,  hogy csak összekevertek valakivel.
    - Ugye megígéred, hogy mától a szirszarjaim is a Kedvencek közé kerül? ;) - Naná!
    - Szereted amúgy a kisautókat? És a nagyokat? - Aha.
    - Tudod, ki vagyok? - Én is nagyon kivagyok. :)

Azt hiszem, hogy ezt a 11 díjat elteszem talonba - hiszen nem olvastam határidőt - és majd ha alkalmam adódik ellövöm a patronokat. Még egyszer köszönöm a díjat a küldőnek, és mindenki másnak, aki úgy gondolja megérdemelten kaptam!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszni.blog.hu/api/trackback/id/tr236480281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZYLO 2014.07.06. 21:55:09

Díjat kapni mindig jó... még ha efféle is. :)

De ha minden díjazottnak 11 másiknak kell továbbküldenie, kissé csökken a súlya... Pár lépésben lefedik az egész hazai bloggerpopulációt.

arthur877 2014.07.06. 22:12:04

Ez így piramis játék lesz, ha 11-nek küldöd, ők meg szintén.....

Car Mandiner · http://kaszni.blog.hu/ 2014.07.06. 22:22:58

@ZYLO: bizony más lenne, ha 11 küldené egynek. A bloggerpopuláció meg hatalmas, vannak olyan szegények, akiket csak a családjuk olvas. @arthur877: És aki a végére marad az veszít... de mit is? Azért remélem nem szárad ki a termés, ha nem küldöm tovább csak nyócnak. :)

Pityubácsi 2014.07.07. 09:51:22

híres lettél, papa! :)

Car Mandiner · http://kaszni.blog.hu/ 2014.07.07. 19:43:08

@Rocko-: jaja, ja, jaja...
@Pityubácsi: megérte az a sok munka :)
süti beállítások módosítása