Autóépítés

Reviczki Róbert alias Car Mandiner

Elment a vándor

2014. október 15. 19:30 - Car Mandiner

Szomorú búcsúra került sor a mai napon. Szinte még csak most jött, és már el is ment. Már kezdtem megszokni, de nincs többé. Még tegnap alatta feküdtem, simogattam, ma meg már egy idegennel ment el.

DSCN1246.JPG

Még egy pár dolgot igazítottam a "kredencen":

DSCN1240.JPGAz autó egyedi kialakítása miatt, meg sem lepődtem azon, hogy a sárvédőt, ezáltal az egész motorháztetőt megtámasztó rúd, nem csereszabatos. Ez azt jelenti, hogy a balos nem cserélhető a jobbossal, sőt, fordítva sem. Mindezt csak azért írom le, mert gyilkos hajlamaim támadtak olyankor, amikor valaki jött, és mérőszalaggal kereste a mérnöki szimmetriát. Ne keresse, még szemre sem, mert az soha nem is volt. Ha lenne, az már nem az eredeti lenne, csak egy utánzat. Ezek az autók úgy sikerültek, ahogy puffantak. Ettől eredeti, bár tudom, sokan azt fogják mondani - rám célozva - a mester elcseszte. Méregetik majd a centiméter eltérést a két ajtónyílás közt és cüccögnek. Hiába mondom, nekik, hogy minden elem szögre pontosan oda került vissza, ahonnét lebontottam. - Persze, persze. - mosolyognak majd kedvesen, közben magukban meg mást gondolnak.

DSCN1243.JPGLazán 3 centiméterrel odébb ment a helyétől, de itt már - megfordítva a két oldalt - már jó. Tehát ezen hihetetlenül izgalmas eseményen túltéve magunkat, integethetünk a Stoewernek.

DSCN1244.JPGNekem bejön a forma, még így félig készen is.

DSCN1245.JPGUgyanaz hátulról.

DSCN1248.JPGÉs itt már szállításra készen.

Akartam még egy képet készíteni a tréleren, de akkor észrevettem, hogy defektem van a szolgálati gépjárművemen. Honnét az anyjából jött elő az a rohadt patkószög, amit - miután a feje letört - egy negyed óráig bányászott a gumis gyerek a kerékből. Nincs is már ló a környéken. Vagy ez avarkori patkószeg volt? Ja, biztos azé a pacié volt akit azóta is emlegetnek: "Országomat egy lóért".

Sok ez már így nekem. Tegnap meg valami kolompol a motortérből. Mondom: - Ne kopogjál, gyere ki! Erre amikor kinyitottam a motorháztetőt, majdnem szájba vert az ékszíj (ami hosszbordás). Előfordul az ilyen, de könyörgöm, 5000 kilométerenként! Azért biztos ami biztos, most már más márkájút vettem.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszni.blog.hu/api/trackback/id/tr906796521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pityubácsi 2014.10.15. 20:44:11

vissza fog még jönni ez a fényezőtől?
vagy neked ennyi volt a dolgod.
a mór megtette kötelességét, az autó távozhat :)

Car Mandiner · http://kaszni.blog.hu/ 2014.10.15. 21:02:55

@Pityubácsi: Nekem ennyi volt, de azért remélem majd látom még valamikor, ha másképpen nem képen.

GregDzsi 2014.10.16. 11:00:01

Szép lett, még fényezetlenül is -ez az egérszürke jól áll neki.
5000 Km-eként szíjszakadás = Enemy at the Gates:)

palinkasa 2014.10.16. 15:05:23

Azért egy ékszíj miatt más autót venni?

Car Mandiner · http://kaszni.blog.hu/ 2014.10.16. 18:26:36

@GregDzsi: megnéztem, egy darab mesterlövészt sem találtam a motortérben :)

Car Mandiner · http://kaszni.blog.hu/ 2014.10.16. 18:28:33

@palinkasa: egy másik márkájút: eddig szőlős márkájú volt, de a meggyes márka jobb

HöZsö 2014.10.19. 15:43:53

Nagyon jól néz ki ez a kredenc!
süti beállítások módosítása