Autóépítés

Reviczki Róbert alias Car Mandiner

Szelektív látáscsökkenés

2015. augusztus 19. 20:00 - Car Mandiner

Akik valaha dolgoztak már megbízásra valamelyik autótulajdonosnak, tapasztalhatták, hogy amikor leadják az autót a gazdák bütykölésre, nincsenek tisztában a valódi állapotával. Mondhatnám, hogy hát biztosan nem értenek hozzá, azért nem veszik észre a különböző hibákat, de amikor át kell venni a kész munkát, akkor hirtelen igazságügyi szakértővé változik majd mindenki, és mondjuk, nem hajlandó kifizetni egy javítást, mert az biztosan nem most készült, hiszen ő tudja, hogy nem is volt gond vele.

Na, én pont az ilyenek miatt zártam be az otthoni műhelyemet. Volt osztálytársam a mai napig tartozik a fél bérrel, mert ő is szakértő lett, és megállapította, hogy csak annyi jár. De végül is nem az ilyen férgekről akartam írni, hanem arról a furcsa tényről, hogy vannak autósok, akik azt gondolják, hogy egy hibátlan autóval közlekednek, majd csak akkor hajlandók elhinni, hogy nem így van, amikor minden kétséget kizáróan szembesítjük őket a csúf valósággal.

Ezt a szembesítést nem szabad kihagyni! Régen rosszabb volt, akkor még nem volt telefon mindenkinél, aztán ha az ember haladni akart a melóval megcsinálta, majd jött a tulaj, és tagadott, aztán nem fizetett. Most viszont megy a telefon a videó, jön a tulaj, és ha meggyőződött a saját szemével, és rábólintott a javításra, akkor haladunk tovább.

Na, de miért is írom ezt? Gondolhatná a kedves olvasó, hogy biztosan oka van, és ha így tett, nem is tévedett.

Szóval az aktuális Mercedes gazdája is azt hitte, hogy tuti az autója, csak egy kis rendberakást kért, aztán meg szétszórtam az autót, mint anyám a nullás lisztet, amikor a macska rossz ütemben szaladt át a lába alatt.

Ma is lecsesztem a kollégát, hogy miért kellett szétrontani a lökhárítót. Ugyanis a gazda belekötött a srácba, mert a leszerelt lökös' a betonon vergődött.

- Ezen még egész jó a króm! Be kellene valamibe csomagolni! - háborgott az illető, de ez az akasztani való csirkefogó mit tett? Gondolom egész nap "csihuhuzott" (tologatta mint egy játékvonatot) a vassal a betonon, meg rápisált, meg elásta, meg még elképzelni sem merem,  minden esetre ez lett a végeredmény:

012_7.JPG

Nyilvánvalóan nem azért lyukas, mert soha nem takarították ki.

014_5.JPGKomolyan mondom, ha nem tudnám, hogy ez a Merci ütközőtartórésze, azt gondolnám, hogy valami Avar kori temetkezési tárgy került elő. 

Azt hittem, hogy már valaki újra krómoztatta egyszer a cuccot azért olyan csiszolásnyomos kívülről,

016_4.JPGde a kolléga megnyugtatott, hogy ez az akkori Mercedes minőség. (Sajnálom, hogy nem jó a makró a képen, de az éppen emiatt lecserélt gépemet állítottam vissza szolgálatba, mert a helyette vásárolt 18 ezer forintos szerkezet összességében rosszabb képeket csinál. Profi eszköz vásárlására adományokat szívesen fogadok, a számlaszámot privátban megadom, ha valaki kéri. :)  )

011_12.JPGAmúgy az éppen távozott Karmann-on az én általam gyártott lökhárító látható. A csövet, meg a babát nem én gyártottam. Persze nem csak az én érdemem a hibátlan munka, nagy tapsot a galvanizátornak, akinek a címét egy régebben tárgyalt oknál fogva senkinek nem adom ki, ne is kérjék!

Voltam annyira hülye, hogy az eddig ferde lámpát is megigazítottam.

001_95.JPGNem bírtam elnézni a jó centinyi eltérést - bár eddig senkit nem zavart - úgyhogy felvágtam.

Na, mi van még Miska bácsi levelesládájában...

015_2.JPGJa, Mercedes Minőség. Hogy minket mennyit rugdostak minden cégnél, hogy "Jön a német, takarítsátok le szépen a varratot, mit szól majd a Hanzi, úgy néz ki, mint amit a macska fosott le!" Nesze nektek Hanzi futóműkonzol.

Beletúrok a képes köcsögbe....

002_72.JPGBosch fos!

Gondolom hamisított a lámpaegység előre. Azok nem repedések, hanem formázási hibák. Bár öblösüveggyárban voltam inas (meg izmos) már nem igazán emlékszem mi az ilyen hiba oka, pedig láttam elég selejt vázát, poharat. Talán hideg volt az üveg, és hártyásodott már a kérge, vagy kérgesedett a hártyája.

Aztán...

009_13.JPGVegyünk érzékeny búcsút a kaliforniai Karmann-tól! Nem keverendő össze a karolinai Karmann-nal, ez előtte volt.

007_20.JPGAki a több, és profibb képet is akar látni, az vegye meg a VW Depo következő számait, valamelyikben benne lesz!

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszni.blog.hu/api/trackback/id/tr897719220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GregDzsi 2015.08.20. 08:15:48

A vak is látja, hogy a futóműkonzolon az a gyári cikkszám Braille-írással:)
süti beállítások módosítása