Autóépítés

Reviczki Róbert alias Car Mandiner

Milyen verdát szeretnék?

2014. január 22. 19:07 - Car Mandiner

Házi dolgozat:

Milyen verdát szeretnék? Tudja a tököm. Nehéz ügy. Valószínűleg én akkor sem tudnék úgy gondolkodni, mint mások, ha egy vajling könnyen szerzett pénzem lenne. Szívem mindig is a sportos autókhoz húzott. Vennék egy zsír új Nissan GT-R típusú gépezetet? Törne a frász, hogy ki mikor veri bele a faszárú nyalókáját. Volt két új autóm, a vidéki parasztok azt hitték totem oszlop, és mindenki karcolt, ütött bele valamit. Ez még akkor is zavarna, ha forogna ki a pénz a fiókból. Éppen ezért óvakodom a veteránoktól is. Kegyetlen érzés az, amikor a fényezgetett, ápolgatott, gépedet összetörik, akár csak egy kicsit is.

Ha nagyon ráérnék, magamnak készítenék egy saját tervezésű autót. Azért, mert mindig is ezt akartam, csak már kezdek fáradni. Lehet, hogy ha az ölembe szakadna a szabadság, inkább másra használnám, nem fetrengenék a koszos műhelyben.

Most, perpillanat tudom, hogy mire vágyok. Egy olcsón fenntartható, üzembiztos, egyedi megjelenésű, Mad Max autóra, aminek lehet kenni, vágni. Szeretek a relatív gyorshajtás szélén, de biztonságban hajtani. Legalábbis gondolom, hogy így teszek, hiszen a kertek alatt mindenkit utolérek, de még soha nem fetrengtem az árokban.

Szeretem viszont a jó műszaki cuccokat is, vagyis szeretem, ha az autóm korszerű technikai alapokon nyugszik. Viszont nem szeretem ezekben a gépekben, hogy már nem tudok hozzászólni minden problémájához, mert a számítógép hangján válaszolna, ha ki tudnám belőle olvasni a vallomást. Viszont nem szeretek szervizbe járni ahol van szerkentyű hozzá, mert hülyének néznek.

Régen, hétvégi program volt az autó babrálgatása, polírozgatása, de nem akarok már az autóért élni, éljen az értem.

rusty-210.jpg

Szóval az én autóm egy két ajtós sportgép, veterános jelleggel, durva kinézettel, amiről már mindenki láthatja, én nem fogok kitérni, szarom le, tiéd szétmegy, enyém meg elmegy.

20 komment
Címkék: verda

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszni.blog.hu/api/trackback/id/tr35775589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SwedishRunner 2014.01.22. 19:43:27

A jóisten adjon neked olyan verdát, mint amilyet szeretnél!

Pityubácsi 2014.01.22. 20:38:57

nem bírtad ki, hogy ne egy rozsdás gépet dobj be képnek! :)

valami ilyesmi teljesen jól állna
www.hasznaltauto.hu/auto/ford/crown_victoria/ford_crown_victoria_police_interceptor-4845558

Car Mandiner · http://kaszni.blog.hu/ 2014.01.22. 20:46:33

@Pityubácsi: hát milyen gyönyörű már ez a rozsdás vas :).
Bár szeretem az amerikai autókat, de ez a villogós "Ticsi Kukker"-féle nem tartozik közéjük.

1kutya 2014.01.22. 21:10:53

2002ti. természetesen gyári, eredeti állapotban (rozsda van itthon is :)

Car Mandiner · http://kaszni.blog.hu/ 2014.01.22. 21:30:02

@1kutya: na, majd jól bele nyomom a tecsós kocsit a gyári állapotodba :)

Virago_1000 2014.01.22. 21:33:59

Adjon az Isten kitartast, hogy megszerezd.
Az en szivem a gyari vasak fele huz inkabb (1-2 kivetellel). Ha az autok nok lennenek, akkor haremet tartanek legszivesebben :)

misinator 2014.01.22. 21:42:14

Az egyik unokatestvérem gépjárművezető oktató, én meg hivatásszerűen vezetek.
Egyikünk sem frusztrált. Áááá, egyáltalán nem!
Diskurzusaink végére /Most épp milyen új autót vennél?/ végül mindig az UAZ, Ural, KRAZ személygépkocsikra szűkül a kör:-)
Egy duplafülkés ZiL tűzoltóautó például teljesen korrekt családi autó lenne:-)

1kutya 2014.01.22. 21:55:40

@Car Mandiner: mármint úgy gondoltam, hogy én megveszem rozsdásan, betolom hozzád, te meg bagóért faragsz belőle gyári állapotút, amit elrejtek a garazsír mélyére!

így már OK? :-DDD

Car Mandiner · http://kaszni.blog.hu/ 2014.01.22. 23:40:42

@misinator: jók ezek, csak nehéz velük parkolni az áruházi parkolóban :)
@1kutya: nem bagózom,a nikotin sárga lesz a fogam... mind a kettő :)

Pityubácsi 2014.01.23. 07:11:05

@misinator: nem is tudtam, hogy létezik duplafülkés zil.
de rágugliztam és tényleg... :)
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4b/Fire_engine_ZIL-131_2009_G1.jpg

castroll 2014.01.23. 09:56:49

:-))
Ez a Mad Max "style" engem is vonz. A jelenlegi verdámban is azt szeretem, hogy nincs értéke, nem kell félteni, viszont üzembiztos és megbízható. Ennyit várok egy autótól.
Ha az ember túl sokat foglalkozik autókkal előbb-utóbb megcsömörlik. Suszternak a cipője...

ZYLO 2014.01.23. 10:40:49

Ha nem lehet betolni a fiókot a pénztől, nem kell ám egyetlen autóra szorítkozni. Egy kicsi, horpadt, de stílusos veterán a Tesco-parkolóba, egy amerikai V8-as böhöm utazáshoz, egy kényelmes lakóautó nyaraláshoz, egy mokány kis terepjáró dagonyázásra. Már megvettem az e heti lottót, szombatig jól elleszek. :)

Make Valamit · http://make.blog.hu 2014.01.23. 12:05:06

Ha legközelebb megkérdezi valaki miért akarom újra lábra állítani a 960-ast, ezt az utolsó sort fogom idézni. :)

Nem szokványos kamionnal az oroszoknál:
youtu.be/PrVHjW-Ael8

Car Mandiner · http://kaszni.blog.hu/ 2014.01.23. 16:20:19

@castroll: suszternak a cipője meg van csömörölve'
szép magyar népdal :)
@ZYLO: miért csak az inget válassza ki az ember? Kék inghez kék autó is dukál:) Szinte lehetetlen egy autónak minden célra megfelelni, valami mindig hiányozni fog.
@Make Valamit: Idézzél, legalább örökké élek :)
Ez a kaminyon már egy kicsit rajzfilmes.

Car Mandiner · http://kaszni.blog.hu/ 2014.01.23. 17:49:40

@Make Valamit: ez már kemény, én is ilyennel járok tejért :)

castroll 2014.01.25. 11:53:05

Az általatok rendbe szedett sárga Tatra van a januári Veterán magazinban? Mert akkor megveszem! A magazint...

Car Mandiner · http://kaszni.blog.hu/ 2014.01.25. 19:51:53

@castroll: Vegyed! :)
Nagy részben típus ismertető van mellette, úgyhogy megtudhatod, amit még eddig nem.
süti beállítások módosítása