Autóépítés

Reviczki Róbert alias Car Mandiner

Magyarország-Izland 1-1, és ami még ezen kívül történt

2016. június 19. 16:27 - Car Mandiner

Ismét eltelt egy hónap anélkül, hogy jelentkeztem volna, így most itt az idő egy beszámolóra.

A meccsről már mindent megírtak, így nekem már csak az marad, ami ezen kívül még történt ezen a világon. Mivel a műhelyen kívül máshol nem nagyon voltam, így a beszámolómat kénytelenül, kelletlenül erre a területre összpontosítom. 

Beletúrok a fényképes dobozba...

img_20160518_114431.jpgA kolléga így örült a döntetlennek, meg, hogy viszik a "szemetet". A négy hónapra kalibrált munkája majdnem dupla időt vett igénybe, nem csoda, ha megkönnyebbült. 

img_20160519_075219.jpgIlyen sem volt még. Az átalakításnak áldozatul esett kartartó konzolt teljes egészében le kellett gyártanom a Karmannhoz, vagy Bogárhoz, ugyanis ugyanaz az alvázgerinc. 

img_20160612_125822.jpgVisszamentem a régi műhelybe, mert szorulása volt az ott dolgozóknak. Főleg az ajtó szorult, sőt, be sem ment a helyére. Igen, "elhúzta" a gitt. Ez a szakkifejezés arra, ha a festést előkészítő egy nagy F, már csak a szökőkút hiányzik a fejére. 

Szóval, vissza kellett csiszolni a gittelést egy pár helyen a T1-ről.

Tudnám mitől olyan szürke ez a kép... Ja, tiszta por a lencse.

img_20160615_120724.jpgA kép már jobb lett, de a helyzet nem.

Ja, amúgy összekevertek a kárpitossal. Megyek az utcán, rám köszön a jóember:

- Szevasz Gyula, de megváltoztál!

- Nem vagyok Gyula. - tiltakozok.

- Már nevet is változtattál? 

Na, mindegy. Tehát jöttem kárpitolni'. - Ragasztó? - kérdem. - Mert ez nem jó ami van.

- Pedig ez van. - így az illető.

- Most komolyan ebből a papírzsebkendőszerű anyagból feszítsek vitorlányi tetőborítást? 

- Ezt lehet kapni.

- De azért tökéletes legyen a kárpitozás?

- Persze.

img_20160603_135735.jpgCsak, hogy értsük: 6 méter anyag ment rá, és annak nagy része függesztve van.

img_20160604_095821.jpgMár megint egy poros kép, de a lényeg tiszta. A mechanikát is nekem kellett átalakítani a két centiméterrel szűkebb helyre... Ja, mert ez egy sunroof tetejű Samba busz, ha nem mondtam volna. 

Szerencsére nekem ezek a dolgok a kisujjamban vannak... Ja. Életemben nem voltam közel VW T1-hez, nemhogy dolgozzak rajta.

img_20160606_130643.jpgA hátulsó szakasz felakasztásához beépítettem egy ilyen dupla pálcatartót, amire majd odaapplikálom a "rongyot". 

Hamarosan végigfotózom a készterméket, hiszen az egész busznak késznek kell lenni 2016 április végére... Ja, hogy azon már túl vagyunk? Akkor azért ilyen ideges mindenki? 

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszni.blog.hu/api/trackback/id/tr128822752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZYLO 2016.06.20. 08:25:13

"- Azt igérted, hogy délre jössz!"
"- Megyek is!"
"- Dehát már fél három!"
"- Ja, akkor lehet, hogy fél órát kések!"

:)

Car Mandiner · http://kaszni.blog.hu/ 2016.06.20. 15:51:30

@ZYLO: - és nem kedd, hanem szerda!
- Ja, akkor lehet lesz egy óra is.
:)
süti beállítások módosítása