Autóépítés

Reviczki Róbert alias Car Mandiner

Újra nyit a "lada" gyár

2014. október 07. 17:37 - Car Mandiner

Mintha a "lada" gyárban dolgoztam volna, annyit szögeltem az elmúlt hónapokban. Csak az a baj, hogy itt nem volt egészséges erotika, mint Tímár Péter filmjében, és még csak benzint sem bírtam lopni tűzoltó készülékben.

Szóval nehéz az élet... Nem is nagyon lett volna miről beszámolni, ami megdöbbentő és tudományos is. Most viszont itt van  egy hihetetlen esemény, ami maga a fantasztikum. Talán nem is történt a való világban mostanában ehhez fogható csoda. Mostanáig vártam, hogy közzé tegyem ezt a felfoghatatlan tényt, de már biztos, hogy nem fordul vissza a dolog, és nem roppan össze tőle az univerzum egy nagy fekete lyukká, ami csak néha szellent.

DSCN1212.JPGEmlékszünk még erre az autóra? Én emlékszem, hogyan is felejthetném el azt az apokaliptikus rettenetet. A fadarabok mögött felsejlik a szutyokfekete fémhalom, mely valamikor megkülönböztette a favázat egy szekértől.

DSCN1209.JPG

Óvatlanul támaszkodtam neki ennek az egészen jól kinéző kaszninak, és a fenti kupac lett a vége, de nyugtával etesd a NAV-ot! Ez a játék még nem lett lejátszva! Az nevet... akinek jó a kedve.

Nem húzom tovább a mézesmadzagot. Itt van a fotó.

DSCN1234.JPGKissé poros, de ez a magzatmáz.

Tehát újra egyben, sőt. Sőt, SŐT!

DSCN1237.JPGKerekeken.

De történt még más is. A fényezők országából visszatért a harci szekér.

DSCN1236.JPGBár nehezen adják, de azért darabokban hazajön. Egy hét alatt összehányjuk, mint paraszt a kazlat, aztán mehet. Igaz, lesz belőle még egy.

DSCN1239.JPGVisszatérve az osztrákhoz (Stőőver, ahogy egy nagyon hozzáértő mondja), bemutatnék egy fantasztikus találmányt. Sajnos egy rozsdás pálcával kellett helyettesítenem az eredetit, mert annak nyoma veszett a sok bába közt. Majd meg lesz, vagy nem, de az biztos.

Szóval ezzel a korszerű, nagy sebességű, optikailag is látszódó megoldással lehet az ajtó vezérsíkját változtatni. Ha ki áll az ajtó alja a küszöbtől, akkor meghúzzuk alul a csavart. Ha be felé áll, akkor meg... Tényleg! Akkor mi van? Ezzel a megoldással nem lehet megtolni. Ezek szerint mégiscsak tudtak valamennyire pontosan dolgozni régen is. Legalábbis azt elérték, hogy minden ajtó csak kifelé tartson. Mint az országunk népe...

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszni.blog.hu/api/trackback/id/tr936767797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HöZsö 2014.10.07. 17:55:49

Dehát ez a fabudi pont úgy néz ki, mint előtte, mire fizetem ki azt a sok pénzt? Kérdi a tulaj.

HöZsö 2014.10.07. 18:04:24

Nade a tréfát most tegyük félre kissé, ellenben most vettem csak észre, hogy a Stoewer szekrény az tulajdonképp azonos müszaki tartalmon csücsül, mint a Tatra pléh?

Car Mandiner · http://kaszni.blog.hu/ 2014.10.07. 18:04:30

@HöZsö: szerencsére nem Józsi néninek készül, mint annak idején a Zsigulik. Ott voltak hasonló beszólások, sőt! Festés után: Tönkre ment az akksi! Vagy egy hátsó ajtó javítás után: Elkezdett kortyogni a légkondi!

Pityubácsi 2014.10.07. 21:59:13

ismét rájöttem, hogy de jó, hogy én nem te vagyok.
már régen felgyújtottam volna ezt a budit :)

Car Mandiner · http://kaszni.blog.hu/ 2014.10.07. 22:24:44

@Pityubácsi: "én nem te vagyok"
Rendőrnél csengetnek. - Ki az? -szól ki.
- Én. - hangzik a válasz, mire a rendőr: - Én nem lehetek odakint, mert bent vagyok!
süti beállítások módosítása