Lassan olyan mester leszek, mint akiken nevet az internet népe. Gödörből BMW-ét szerelő, fatuskóval szilentező, esőcsatorna kipufogós, sámliról vezetős...
Egyelőre még csak ott tartok, hogy
így nyomatom.
Ennek a nyomorult 0,5-ös lemezförmedvénynek semmi saját tartása nincs. Vagyis van, de csak majd akkor, ha minden össze lesz hegesztve, persze akkor sem lesz sok. Javaslom ezzel az autóval ne ütközzünk semminek, még egy vak komondornak sem, mert hosszú lábadozás, vagy örök nyugalom lesz a vége.
Minden elemet külön kellene rögzíteni összeállításkor valami sablonhoz, de az macerás, ezért így próbálkoztam. Naná, hogy elől ennek ellenére - vagy éppen ezért - elcsavarodott az orr egy centit, pedig ötpercenként ellenőriztem, de kétpercenként kellett volna. Aggodalomra semmi ok, majdnem olyan könnyen csavarodik visszafelé, mint oda... Mindenki meg fog halni aki beleül.
Cipőben szeretem a lábhoz alakulót, de autóban...
Na, mindegy, nyaranta motorokon is szoktam látni a tetovált, atlétatrikós, zacsilengetőgatyás, strandpapucsos idiótákat, ennek a vezetője sem lesz rosszabb.
Menjünk vissza egy kicsit munkába! Adok egy tuti tippet, hogyan kell gyorsan, és egyszerűen sárvédőt javítani:
A kivágott rozsda helyére darab lemezeket pontozunk hegesztővel.
Kicsit betapossuk ahol kell.
Aztán még máshol is felcsavarjuk az autóra.
Miután levéve megkocogtattuk egy kicsit, felhegesztjük a helyére!
Ugye kedves barátaim milyen egyszerű? És még ezért sokan, sok pénzt fizetnek, hát nem nevetséges?