Ismét eltelt egy hónap anélkül, hogy jelentkeztem volna, így most itt az idő egy beszámolóra.
A meccsről már mindent megírtak, így nekem már csak az marad, ami ezen kívül még történt ezen a világon. Mivel a műhelyen kívül máshol nem nagyon voltam, így a beszámolómat kénytelenül, kelletlenül erre a területre összpontosítom.
Beletúrok a fényképes dobozba...
A kolléga így örült a döntetlennek, meg, hogy viszik a "szemetet". A négy hónapra kalibrált munkája majdnem dupla időt vett igénybe, nem csoda, ha megkönnyebbült.
Ilyen sem volt még. Az átalakításnak áldozatul esett kartartó konzolt teljes egészében le kellett gyártanom a Karmannhoz, vagy Bogárhoz, ugyanis ugyanaz az alvázgerinc.
Visszamentem a régi műhelybe, mert szorulása volt az ott dolgozóknak. Főleg az ajtó szorult, sőt, be sem ment a helyére. Igen, "elhúzta" a gitt. Ez a szakkifejezés arra, ha a festést előkészítő egy nagy F, már csak a szökőkút hiányzik a fejére.
Szóval, vissza kellett csiszolni a gittelést egy pár helyen a T1-ről.
Tudnám mitől olyan szürke ez a kép... Ja, tiszta por a lencse.
A kép már jobb lett, de a helyzet nem.
Ja, amúgy összekevertek a kárpitossal. Megyek az utcán, rám köszön a jóember:
- Szevasz Gyula, de megváltoztál!
- Nem vagyok Gyula. - tiltakozok.
- Már nevet is változtattál?
Na, mindegy. Tehát jöttem kárpitolni'. - Ragasztó? - kérdem. - Mert ez nem jó ami van.
- Pedig ez van. - így az illető.
- Most komolyan ebből a papírzsebkendőszerű anyagból feszítsek vitorlányi tetőborítást?
- Ezt lehet kapni.
- De azért tökéletes legyen a kárpitozás?
- Persze.
Csak, hogy értsük: 6 méter anyag ment rá, és annak nagy része függesztve van.
Már megint egy poros kép, de a lényeg tiszta. A mechanikát is nekem kellett átalakítani a két centiméterrel szűkebb helyre... Ja, mert ez egy sunroof tetejű Samba busz, ha nem mondtam volna.
Szerencsére nekem ezek a dolgok a kisujjamban vannak... Ja. Életemben nem voltam közel VW T1-hez, nemhogy dolgozzak rajta.
A hátulsó szakasz felakasztásához beépítettem egy ilyen dupla pálcatartót, amire majd odaapplikálom a "rongyot".
Hamarosan végigfotózom a készterméket, hiszen az egész busznak késznek kell lenni 2016 április végére... Ja, hogy azon már túl vagyunk? Akkor azért ilyen ideges mindenki?