Autóépítés

Reviczki Róbert alias Car Mandiner

VW Depo Party 2014

2014. július 07. 18:48 - Car Mandiner

Nem fogok most mindenre kiterjedő tudósítást adni az összejövetelről, erre ott van maga a címben említett magazin. Viszont ott volt egy régebbi autónk, ami megmérettette magát.

depo.JPG

depo.1..JPGUgye emlékszünk erre a motortérre? Én igen... ez áldás, és átok is egyben. Persze mindenre én sem emlékszem, így kissé nem voltam a csúcson, amikor a tulaj kilökött a közönség elé, hogy én beszélgessek a mikrofonos emberrel. Ennek ellenére nem tudtak zavarba hozni a keresztkérdésekkel, csípőből mondtam a kért adatokat. Az ismerőseim azt mondták, ők elhitték amit beszéltem, annyira meggyőző volt, úgyhogy gond egy szál se.

depo.2.JPGAzért szerintem a szövegem nélkül is nyert volna egy serleget a szépségversenyen, bár sokan bírálták a testidegen felniket, melyek szükségből kerültek a helyükre. Szükség volt egy jó méretű, olcsóbb kerékre, és ennyi.

depo.3..JPGA mitfárer ülése ki lett véve a bemutatóra, pedig szerintem feldobja a belsőteret.

Ja és a serleg:

depo.4.JPGAz egyik a tulaj, és ez biztos.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszni.blog.hu/api/trackback/id/tr626482795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Car Mandiner · http://kaszni.blog.hu/ 2014.07.07. 19:04:47

Egyszerűen nem tudom megosztani a posztot. Az automatika nem működik, a poszt alól eltűnt a megosztás, nagyszerűen fejlődik a Blog.hu.

arthur877 2014.07.07. 19:12:15

Fent van a facen azért, csak lehet neked nem mutatja, én onnan linkeltem ide! :D

Car Mandiner · http://kaszni.blog.hu/ 2014.07.07. 19:38:03

@arthur877: az csak a "tetszik" megoldás, a megosztás a poszt alatt még most sincs, valami új szarok vannak ott. Viszont az automatikus megosztást megoldottam egy újra bejelentkezéssel.
süti beállítások módosítása