Autóépítés

Reviczki Róbert alias Car Mandiner

A facebook bűzös bugyrai

2018. január 08. 23:20 - Car Mandiner

Nem engedtek be az évek óta üzemeltetett lapomra, mert valaki jelentette, hogy az igazi nevem nem CAR MANDINER (ki gondolta volna), de a face nagyszerű adminjai résen voltak. Bár érdekes, hogy azért ilyeneket hagynak létezni, mint Lakatos Dzseniferlopez, meg a többi milliónyi kamunév, amiknek tömkelegét látom minden nap.

Csak gratulálni tudok a nagytudású szakembereknek, hogy sikerült kiszűrni egy olyan híres terrorpistát mint carmandiner. Ismét biztonságosabb lett a világunk.

Teljes röhej volt, hogy először azt írták, van 7 napom a névegyeztetésre. Írtam egy levelet nekik, hogy a családomon kívül mindenki így ismer évek óta, ezen a néven publikálok, kérném magamat békében hagyni, nem ártok senkinek. Erre válaszképpen egyáltalán nem tudtam belépni addig, míg nem adtam meg másik nevet, bár szerintem ha Szantoslopez Gernyavádó-t írok be, akkor is beengednek, mert a másik név beírása után semmi ellenőrzés nem történt, bár addig mindenféle személyes, fényképes dokumentum feltöltésére szólítottak fel.

Ezúton buzdítok mindenkit, hogy jelentsen minden gyanús nevet, nehogy már sérüljön a facebook alapelve és olyan is bekerüljön aki valójában nem Oláh Csingacsguk Winetou, vagy Leonidasz Szopendosz Koalalumporból!

Azért a hivatalos oldalam megvan még: https://www.facebook.com/kaszni.car.mandiner/ 

Bár lehet, most ástam meg a síromat...

 

 

2 komment
Címkék: facebook

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszni.blog.hu/api/trackback/id/tr5213560637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2018.01.09. 10:07:13

Én nem tudok jelenteni, mert nem használok ilyen fos oldalakat :) De komolyan, csak az idegrendszered megy rá

Car Mandiner · http://kaszni.blog.hu/ 2018.01.09. 10:58:14

@enpera: tudod hányszor gondoltam rá, hogy törlöm az egészet... Főleg amikor egy lelkinyomorék megtalál és hiába tiltod ki, egy óra múlva már másik néven cseszeget. Őket bezzeg nem szankcionálja senki. Éppen ezért nem használtam a saját nevem, hogy a hétköznapi ütközések ne jöjjenek át, mint amikor egy utcai konfliktus után a drogos gyerekek végigjárták az összes nevem alatt álló oldalt és teleszarták. A fényképalbumomnál is nagy segítség volt az admin. Mivel a saját oldalamon nem bírtam hozzászólást törölni, segítséget kértem. Még egy hónapig ott volt minden mocsok, így inkább töröltem az egész oldalt.
süti beállítások módosítása